[Gelistirici] Net.Link ve Müdür

Furkan Duman coderlord at gmail.com
18 Ara 2008 Per 13:04:07 EET

18 Aralık 2008 Perşembe 12:59 tarihinde İşbaran Akçayır
<isbaran at gmail.com> yazdı:
> Farklı ap'lerin bssid/mac leri farklı olup essid leri aynı olunca farklı
> mac diye bağlanmaz şeklinde bir teoriydi, birinden diğerine geçince
> (fiziksel hareketle) geçişi algılayıp bağlantıyı kesebilir mesela sanki ..

wpa_supplicant için konuşuyorum:

ESSID'lerin aynı olması roaming için yeterli. BSSID'leri farklı bile
olsa bağlanıyor. BSSID'ler farklı iken bağlanmaması isteniyorsa
supplicant a uygun parametrenin geçilmesi gerekli diye biliyorum.

--
Furkan Duman