[Gelistirici] [paketler-commits] r56887 - devel/programming/libs/eet

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
18 Ara 2008 Per 11:28:49 EET

16 Ara 2008 Sal günü (saat 12:24:42) paketler-commits at pardus.org.tr şunları
yazmıştı:
> Author: gokcen.eraslan
> Date: Tue Dec 16 12:24:42 2008
> New Revision: 56887
>
> Added:
>    devel/programming/libs/eet/
>    devel/programming/libs/eet/actions.py
>    devel/programming/libs/eet/pspec.xml
>    devel/programming/libs/eet/translations.xml
> Log:
> eet package moved from contrib, needed by qedje which is needed by kde 4.2
> beta2. Türker and Kenan have information about that.

"eet" ve yeni bağımlılığı "eina"nın 26-11-2008 trunk shapshotı var oyun
alanımda, gerekliyse alabilirsin =) KDE4 hangisine ihtiyaç duyuyor bilmiyorum
ama Contrib depodan aldığın "eet" biraz eski. Trunk'da büyük değişimler olmuş,
yeni bağımlılık eklenmiş vs.

Kolay gelsin
H. İbrahim Güngör
h.ibrahim.gungor () gmail ! com