[Gelistirici] Kernel 2.6.28

Barış Metin baris at pardus.org.tr
16 Ara 2008 Sal 19:26:55 EET

Selam,

2008/12/16 Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>:

> Bu sorunların kernel ile olan bağlantısını çözemedim ?

Aslinda bana yerinde bir soru gibi gelmisti, yamulup da yanlis anlamadiysam.

Bir paketin farkli sekillerini (farkli surum, farkli yamalar, farkli
derleme secenekleri, vs.) destekledigimiz zaman birilerinin bir takim
sorunlarini cozebilecegiz her zaman. Fakat bunu nereye kadar
goturecegiz?

Bu isi yalnizca kernel icin yapmamiz getirdigi bakim yukunden fazla mi
fayda saglayacak?

--
Barış