[Gelistirici] Kernel 2.6.28

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
16 Ara 2008 Sal 11:46:48 EET

Merhaba;

Tuesday 16 December 2008 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> ath9k ve ath5k sürücüleri de geliyor ancak durumlarını tam olarak
> bilmiyorum, onlara da Ekin şefkat gösteriyor.

O seri biraz karışık - şu anda depomuzda olan madwifi daha çok donanım
destekliyor, özellik kümesi de hallice geniş. Ama ath5k ve ath9k'nin
geliştirmesi başladıktan sonra madwifi projesi neredeyse öldü.

Şu anda madwifi yerine ath5k/ath9k kullanmak en azından bazı donanımları ve
bazı özellikleri (access point modu, mesh netrok desteği, DFS vs) artık
desteklememek demek - daha detaylı bakacağım yakında ama özetle iki seri de
pek parlak bir gelecek vaadetmiyor yakında :-(
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]