[Gelistirici] Kernel 2.6.28

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
16 Ara 2008 Sal 00:43:14 EET

Onur Küçük wrote:

>  başkaları da kullanıyorsa geçelim / kullanalım tabi ki
>
>  bu arada kernel-next i 2008 e almayı düşünüyor musun ? Artık kernel
> dışında geliştirilmeyen bir miktar sürücü 2.6.26 ve sonrasına girdi
> patır patır, onları açmak iyi olabilir

Eeöh vallahi bunda benim ve diğerlerimizin yanında sürüm yöneticisinin
ve çekirdeği 2008 yolunda olgunlaştırmış ve bakımını yapmış Çağlar'ın
fikirleri biraz daha yol gösterici olabilir bence. 2008 çıkma
yolundayken Çağlar bu konuyla ilgili bir mail atıp çekirdekte kararlı
sürüm atlamalı mıyız yoksa ne ile başladıysak onunla mı devam etmeliyiz
tartışmasını açmıştı:

http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-January/010734.html

Fikir edinmek isteyenler tekrar okuyabilirler onu.

Tartışalım.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>