[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci, deneme 2

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
15 Ara 2008 Pzt 16:03:13 EET

Merhaba;

Monday 15 December 2008 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> 15 Aralık 2008 Pazartesi 15:27 tarihinde Ekin Meroğlu

> Tartışmaya burada mı wiki de mi devam edeceğiz?

Ben wiki'de giden tartışmanın takip edilebileceğini pek düşünmüyorum, özet
olması için yazdım aslında temel olarak. Bir wikicibaşı seçip her sabah bir
gün öncenin özetini wikideki belgeye eklemesini isteyebiliriz mesela, böylece
özetimiz de güncel kalır. Başka fikri gelen ?

Ama tartışmaya daha önceki postalara da cevap verecek şekilde devam etmemiz
gerekiyor diye düşünüyorum - şimdi baktım da o tartışmaya yazdığım 10 postaya
ancak 2 cevap almışım, o iki cevaptan sadece biri teknik bir öneri. Sürecin
teknik yanlarını tartıştığım postalara ise - maalesef - tek bir cevap bile
gelmemiş. Tüm geliştiricilerden rica ediyorum, lütfen fikirlerini belirtin,
tartışmaya katılın.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]