[Gelistirici] Kernel 2.6.28

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
15 Ara 2008 Pzt 00:12:29 EET

Pazar 14 Aralık 2008 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> İlginç, böyle bir sorun olmaması lazım, sonuçta 2.6.25 ile kullanıyoruz
> bu şekilde ve gönderdiğin ubuntu linki 2.6.24'ten bahsetmiş. Ayrıca
> bizim config'lerde zaten CONFIG_SOUND=m.

Yeni kernel'de OSS core kısmı da optional hale gelmiş. Bu kısmı derlemek için
SOUND_PRIME da enable edilmeli. İki seçeneğimiz var:

1) alsa'yı --without-oss ile derlemek. Bu OSS emulation'ı kapatıyor sanırım. O
yüzden istemeyiz (di mi?).

2) kernel'i SOUND_PRIME enable ederek derlemek. Bunu yaparsak şu ana kadar
yaptığımızla aynı şeyi yapmış olacağız sanırım. Bu OSS sürücülerinin
derlenmesi anlamına gelmiyor. Onun için ayrı option var kernelde.