[Gelistirici] Kernel 2.6.28

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
14 Ara 2008 Paz 21:17:18 EET

Fatih Aşıcı wrote:
> Pazar 14 Aralık 2008 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

İlginç, böyle bir sorun olmaması lazım, sonuçta 2.6.25 ile kullanıyoruz
bu şekilde ve gönderdiğin ubuntu linki 2.6.24'ten bahsetmiş. Ayrıca
bizim config'lerde zaten CONFIG_SOUND=m.

Şu extraversion hadisesinden olmasın sorun, ben onu 19 bırakmışım,
modüllerin hepsi 2.6.28.19-114 gibi abuk subuk bir dizine gitmiş ayrıca
2.6.28-rc8-114 diye de bir dizin de oluşmuş /lib/modules altında.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>