[Gelistirici] [Fwd: [Uludag-commits] r20826 - trunk/noan/noan]

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
14 Ara 2008 Paz 15:45:34 EET

14 Ara 2008 Paz tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> Burada aslında e-posta adresinin tek olduğunun varsayılması ve deponun
> bu şekilde elden geçmesi lazım çünkü atıyorum bazı geliştiriciler
> soyadlarını bazı paketlerde tamamen büyük bazılarında ilk harfi büyük
> yazmış oluyorlar, yani isimler de sorun yaratabilir.
>
> Bir ara birden fazla e-posta gözüken geliştiricilerin listesi
> yollanmıştı listeye, bayağı bir insan düzeltmişti paketlerini. ismail.py
> farklı e-postaları bulup söylüyor tekrar o yola girip e-postaları
> tekleştirebiliriz.

Yanlış yazılmış 3 isim var, üçünü de Fatih düzeltmiş, e-posta adreslerine
bakarak liste oluşturduğumda daha fazla hata çıktı.

pspec.xml'lerdeki hataların çoğu düzelmiş gibi, yeni ikili paketler depoya
girdiğinde veritabanı da güncellenmiş olacak. Üzerinde paket olmayan
kayıtları kolayca silebiliriz.