[Gelistirici] Fwd: [Uludag-commits] r20811 - in trunk/noan

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
13 Ara 2008 Cmt 23:38:48 EET

Selamlar,

Test ve stable depolardaki ikili paketleri indeksleyen ve stable'a girmeyi
bekleyen paketleri görme ve ack/nack işinin web üzerinden yapılmasını
sağlayacak, sürüm yöneticileri ve paket sorumluları üzerindeki yükü
azaltacağını umduğum, bir uygulama geliştiriyorum.

Şu an depoları indeksliyor ve dağıtım, kaynak, paket, ikili paket
bilgilerini gösteriyor ve bekleyen ikili paketleri listeliyor.