[Gelistirici] [RFT] Yeni MPlayer Test İsteği

selim ok selimok at gmail.com
13 Ara 2008 Cmt 19:31:49 EET

13 Aralık 2008 Cumartesi 16:59 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>yazdı:

>  Burada iki sorun var, birincisi benim yediğim bir halt, GUI üzerindeki
> Kaynak Ses vb. yazılar string değil, tema hazırlanırken piksel piksel
> elle yazıldı :( İkincisi Keine Medien Gefunden yazısı tam çıkmamış
> galiba. O yazı da dandik bir bitmap tablo ile oluşturulmuş font la skin
> üzerine bindiriliyor.

geöffnet yazması gerekiyor orada. ö harfi ile ilgili bir sorun gibi.

 Dosyaar /usr/share/mplayer/skins altında, dosyalara bakarak nasıl
> çalıştığı daha rahat anlaşılacaktır sanırım.

Feci bir yöntem izlemişler gerçekten. Almancada ö ü harfleri aslında oe ue
şeklinde de yazılabiliyor. Çeviri kısmında bu şekilde düzeltilebilir. Fakat
direk ö çıksın istiyorsak işi çok gibi. :/

Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/