[Gelistirici] [RFT] Yeni MPlayer Test İsteği

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
13 Ara 2008 Cmt 18:40:21 EET

On 13 Dec 2008 Sat 17:26:05 Onur Küçük wrote:
>  Yılların hikayesi MPlayer için i18n desteği eklenmiş haliyle bir paket
> hazırladım [1]. MPlayer şu anda göstereceği dili LANG çevre
> değişkeninden alıyor. Ayrıca "-msglang tr" gibi bir parametre ile de
> overrde edilebiliyor. Bu parametre sayesinde SMPlayer gibi (her
> nedense) string parsing yapan araçlar da MPlayer'ı çağırırken
> arkaplanda İngilizce açılacağından emin mutlu bir hayat sürebilecekler.

Eline sağlık! İlk izlenim olarak sorunsuz görünüyor ancak daha önce de
bahsedildiği gibi hangi dil olursa olsun "kaynak, ses, süre, boyut" Türkçe
olarak görünüyor.

Şu anki test paketinden mi kaynaklanıyor bilmiyorum ama Gmplayer penceresini
biraz küçülttüğümde darmadağın oluyor, okunmuyor hiçbir şey. Eski haline
getirince sorun yok. MainWidget'ın boyutunu değiştirilemeyecek şekilde
ayarlayabiliyor muyuz kod içerisinde? GTK buna izin veriyor diye
hatırlıyorum.