[Gelistirici] İsmail.py de iyileştirme.

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
13 Ara 2008 Cmt 10:01:37 EET

Perşembe 11 Aralık 2008 tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Bu sorunla sanki bir proglamlama dilinin paketinde karşılaşmıştık, paket de
> Fatih'indi diye hatırlıyorum - Fatih, uydurdum mu ?

fpc paketinde karşılaşmıştım. Malesef o da bootstrap edemiyor. O yüzden
önceden derlenmiş binary dosyayı ekleyip kendim arşiv oluşturuyorum. O binary
ile önce compiler derleniyor. Sonra yeni derlenen compiler ile compiler tekrar
derleniyor. Geri kalan kısma da son derlenen compiler ile devam ediliyor.

Diğer dağıtımlar da pakete (binary içeren) ikinci bir arşiv vererek çözüyor.
Bizde tek arşiv verilebildiği için bir ara actions.py içinde wget ile
çektiriyordum. Sonra bu yöntemin doğru olmadığına karar verince yukarıdaki
gibi elle arşiv hazırlamaya başladım.