[Gelistirici] [Uludag-commits] r20803 - in trunk/staj-projeleri/paket-arama: . search/pathsearch search/templates src

Ahmet Emre Aladağ emre at emrealadag.com
11 Ara 2008 Per 15:48:26 EET

2008/12/11 Recep KIRMIZI <rkirmizi at gmail.com>

> tek
>
> +1

1) Peki, tüm sonuçları tek bir sayfada göstermek bahsettiğim üzere
performans sorunlarına yol açıyor. Örnekte verdiğim gibi test diye veya
in:boost diye arattığınızda binlerce sonucu gören django tökezliyor. Şu
durumda sayfalandırmanın kaç satırda bir olması mantıklı?

2) Sonuçlar üzerinde kopyala/yapıştır ihtiyacı oluyor mu? Şu anda (tablo
kullandığım için) kopyala/yapıştırdığınızda şu şekilde paket isimleri de
geliyor seçime. (İstenmeyen bir durumsa bu söyleyin)
paket1 | path1
paket1 | path2
paket1 | path3
paket2 | path4
paket2 | path5
Eğer sadece path'leri kopyalamak isteriz derseniz sol tarafı (paket adı
kısmını) div, sağ tarafı div içerisi table yaparak kopyalamayı
kolaylaştırabilirim (paket isimleri kopyalama alanına gelmez).
paket 1 |  path1
              |  path2
              |  path3
paket 2 | path4
              | path5

Çok fazla soru sordum ama kullanıcıların ne beklediğini bilmek gerek =)
Not: Selim Ok'tan sistemin ne amaçla kullanıldığını anlatan bir açıklama
ekleme ve arama sonuçlarında paketin bilgi sayfasına link verme gibi
öneriler geldi, onları da ekleyeceğim.