[Gelistirici] Bakıcısız paketler (1)

Taner Taş taner at pardus.org.tr
11 Ara 2008 Per 04:20:24 EET

> Burak Çalışkan:
> Bakıcısız kvm paketini üzerime alıyorum. Çalışmanız için teşekkürler.

Merhaba,

Sunucu parkımıza eklediğimiz yeni bir sunucu üzerinde kvm ile
sanallaştırma yapmayı planlıyoruz. Bu süreç içersinde kvm paketi ile
ilgili test, güncelleme vs. gibi belirli aşama neticesinde paketi üzerime
almayı planlıyorum. Öyle bir genel kaidemiz yok ama bayrağı yine çekirdek
ekipten birinin devralması, -sunucu parkımız vesilesiyle- uygun test
koşullarına sahip olmamız nedeniyle de şimdilik daha uygun gibi gözüküyor.
Umarım bu durum kırıklık yaratmaz, keza anlayış ile karşılayacağını
umuyorum.

Teşekkür ederim.

Taner Taş