[Gelistirici] [Uludag-commits] r20803 - in trunk/staj-projeleri/paket-arama: . search/pathsearch search/templates src

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
11 Ara 2008 Per 00:27:27 EET

On 10 Dec 2008 Wed 21:18:29 uludag-commits at pardus.org.tr wrote:
> -class Entry(models.Model):
> +class Pardus2007(models.Model):
>      package = models.CharField(max_length=60)

Kodun tamamını incelemedim ancak her depo için neden ayrı bir model
tanımlanmış anlamadım.

Tüm depolardaki paketler tek bir tabloda tutulup, "repo" gibi bir
stunda "contrib2008", "pardus2008" tarzı verilerin saklanması daha hoş olmaz
mıydı?

Nasıl bir yapı planlandığını bilmiyorum tabi, belki böylesi daha iyidir ancak
merak ettim :-)

Kolay gelsin,
Eren