[Gelistirici] Dil konusu

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
10 Ara 2008 Çar 14:03:59 EET

Barış Metin wrote:

> Zaten sıkıcı bir işi bir fayda kazanmadan ikiye katlamak bence iyi bir
> çözüm değil. Aslında Eren'in de önerdiği gibi şu review ve ACK/NACK
> işleri için adam akıllı bir web arayüzü projesi başlatsak çok iyi
> olacak. Bu işin şu an yapılma şekli fazlası ile hamallık getiriyor.
>
> Belki her iki listeyi de kazanmak için bir süre önerdiğin şekilde
> kullanılabilir fakat sürekli tekrarladığımız işleri otomatikleştirip
> merkezi bir yerde toplamak zaman kazandırır; Gürer'in, Eren'in ve
> diğer bir kaç kişinin işaret ettiği gibi...
>
> iyi çalışmalar,

Review süreci için bir web arayüzü bana da mantıklı gelmeye başladı.
Süreci daha hızlandırmaya ve eğlencelileştirmeye(kudolar falan:))
başlayabilir. Ancak ACK/NACK'de şöyle bir şey var, e-postalarını kontrol
ederken eskaza gelen bir ACK/NACK e-postasına doğrudan cevap atıp sana
düşen görevi yerine getirebiliyorsun. E-posta istemcisinden çıkıp bir
yere gidip oralarda işleri halletmek bana biraz süreci yavaşlatabilir
gibi geliyor ama emin değilim.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>