[Gelistirici] [Contrib-commits] r9105 - in devel/applications/network/wicd: . comar

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
10 Ara 2008 Çar 04:48:06 EET

Onur Küçük wrote On 10-12-2008 04:30:

>  süper :)

>  serviceType=local olduğu için zaten öntanımlı olarak servis açık
> gelecek, ama serviceDefault on kalabilir
>
>  bu arada servis betiğinin stop kısmında neden önce notify lı stop
> çalıştırılıyor, sonra diğer araçlar öldürülüyor ? Onları kapatamazsa
> notify ın verdiği bilgi yanlış olacak.
>
>  Ayrıca 3 tane şeyi birden kapatmak gerekiyor mu ? pid ini aldığın
> dosya bunlardan biri olmasın ?

https://svn.pardus.org.tr/contrib/devel/applications/network/wicd/

Wicd servisini başlatmadan, wicd'i çalıştırmayı dener misiniz? Servis
betiğini düzelttim. 3'ünü birden sonlandırmak gerekiyor mu, pid'i hangi
dosyadan alıyor vesaire bunları contrib'e merge etmeden öğrenip
düzelteceğim sonradan =)

Wicd servisi başlatılmadan wicd-client komutunu çalıştırdığınızda, bir
widget'in açılmasını umuyorum. Çok kolpa bir şey oldu ama ileride Dbus /
Çomar mevzusunu öğrenip bunu daha da güzelleştirebilirim.

Cevabınızı bekliyorum =)