[Gelistirici] postRemove ihtiyacı

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
9 Ara 2008 Sal 01:34:11 EET

Cumartesi 06 Aralık 2008 tarihinde, Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> COMAR betiklerine onRegister ve onRemove metodları eklemeyi düşünüyordum,
> işimizi görebilir. COMAR betikleri, preRemove ve cleanupPackage metodları
> çalıştırıldıktan sonra siliniyor. Silme işlemini dosyalar kaldırıldıktan
> sonra yaparsak ve COMAR'a onRegister/onRemove desteği ekleyelim derim.

Bu silinen paketle gelen betiklerde kullanılabilir. Bence güzel olur. Ancak
packagehandler betikleri için yine ek bir metod gerekiyor. Mesela bir font
paketi silindiğinde, handler fontconfig paketinde yer aldığı için onRemove
çalışmayacak.