[Gelistirici] Wicd service.py sorunu

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
7 Ara 2008 Paz 03:18:13 EET

Ozan Çağlayan wrote On 07-12-2008 02:25:
> service start verdiğinde comar.log'a bakabilirsin bir şey düşüyor mu
> diye oraya. Onun dışında en genel sorunlardan biri, comar servisi
> başlatmak için kendini forkladığında, servise ait komutun da kendini
> forklayarak, comarın tuttuğu pid ile, komutun asıl pidinin tutmaması. bu
> durumda hem status yanlış bilgi gönderiyor, hem stop çalışmıyor. Bu
> yüzden en güzeli daemon'ın kendisinin pid dosyası yaratması, ancak
> daemon bunu yapmıyorsa pidfile= vermek gerekiyor gerçekten startService'e.
>
> Stop ve status'ta, bu sorunu engellemek için pidfile= vermek yerine
> [...]
Hala yapamadım ya =( Xfce kullanıcılarının en büyük açığını kapatacak
programın servis betiğini bir türlü adam edemedim gitti..

service start verdiğimde şöyle bir log düşüyor => http://dpaste.com/96691/

bunun dışında dediklerinin hepsini düzelttim ama sonuç gene değişmedi.
Son halini buradan bakabilirsin:
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ggorgen/wicd/comar/service.py