[Gelistirici] Wicd service.py sorunu

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
7 Ara 2008 Paz 01:35:38 EET

Merhabalar,
İnşa dosyalarını şurada[1] görebileceğiniz wicd paketinin kurulumunda ve
herhangi bir sorun ile karşılaşmıyorum; fakat servis betiğinde başlama
komutu olarak verdiğim "*/usr/sbin/wicd &> /dev/null*" komutunu
uçbirimde verirken hiçbir problemle karşılaşmıyorum.

Bu komutu uçbirimde verdikten sonra *service* komutu çıktısında
*çalışıyor* durumda olduğunu görebiliyorum ve ayrıca *service wicd stop*
diyerek de bu servisi durduramıyorum. Fakat nedense *service wicd start*
çalışmıyor.

Bu konuda bilgisi olup paylaşımda bulunacaklara şimdiden teşekkür ediyorum.

[1]: http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ggorgen/wicd/