[Gelistirici] postRemove ihtiyacı

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
6 Ara 2008 Cmt 19:44:11 EET

06 Ara 2008 Cts tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Paketler silindikten sonra Çomar betikleri de silineceği için postRemove
> belki düşünülmeyebilir; ancak handler betikleri silinen paketten
> gelmediği için cleanupPackage gibi dosyalar silindikten sonra çalışan
> bir metoda ihtiyacımız var görünüyor. Tabi bu senaryo için başka bir
> çözümü olan yoksa.

COMAR betiklerine onRegister ve onRemove metodları eklemeyi düşünüyordum,
işimizi görebilir. COMAR betikleri, preRemove ve cleanupPackage metodları
çalıştırıldıktan sonra siliniyor. Silme işlemini dosyalar kaldırıldıktan
sonra yaparsak ve COMAR'a onRegister/onRemove desteği ekleyelim derim.

Sadece System.Package'da değil, diğer modellerde de gerekiyor. Misal,
servis betiklerini kayıt ettikten sonra registerState metodunu
çağırmayınca, serviceDefault değeri "on" ya da "conditional" olanlar
açılışta otomatik başlamıyor (Açılışta her servis betiğinin ready()
metodunu çağırmayalım diye yapmıştık bunu).