[Gelistirici] Devel deposu ve yeni Xorg

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
6 Ara 2008 Cmt 00:04:45 EET

Selamlar,

Devel deposunda önümüzdeki günlerde 2009'a yönelik değişiklikler yapacağım.
Yeni X paketleri için bazı paketlerin bağımlılıklarında düzeltmeler yapmam
gerekiyor (xorg-server bağımlılıklarının atılması gibi). hal gibi temel
paketlerde de değişiklik yapmam söz konusu.

Paketçilerin bundan sonraki güncellemelerinde benim yapacağım değişiklikleri
2008'e yansıtmamaları gerekiyor. Merge isteğini yama ile yapmak durumunda
kalabilirsiniz. Ben yine takip etmeye çalışırım; ama gözümden de kaçabilir.

Bilginize...