[Gelistirici] smplayer

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
5 Ara 2008 Cum 21:53:04 EET

On Friday 05 December 2008 21:24:09 Doruk Fisek wrote:
> Fri, 5 Dec 2008 21:14:39 +0200, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :
>
> Benim gunluk rsync cron'una gore, dun gece depodan ucmus :

tuxedup dün hatalı bir sürümü commit etmiş. Ben de commit loguna aldanıp
derlettim paketi. Sonra skyquakes'in uyarısıyla bir düzelme olmadığını
farkedip farmdaki paketi eski sürüme döndürdüm. Tüm bunlar sync işlemi
olmadan önce gerçekleştiğinden kullanıcıya bir değişiklik yansımayacaktı.
Lakin nasıl olduysa paket indexe girmemiş ve bahsettiğiniz sorun oluşmuş. Gün
içinde indexi düzelttim. Depolar işlendiğinde paket (eski çalışan sürümü)
yine kurulabilir olacak.

Saygılar
Türker