[Gelistirici] 2008-test ACK/NACK

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
5 Ara 2008 Cum 17:18:44 EET

Cuma 05 Aralık 2008 günü (saat 17:08:30) Furkan Duman şunları yazmıştı:
Merhaba Furkan,
> 05 Aralık 2008 Cuma 17:02 tarihinde Serdar Soytetir <tulliana at gmail.com>
>
> qstardict paketine, bu pakete bağımlılık yazılsa nasıl olur? Yabancı
> kullanıcıları düşünerek yapmadınız sanırım. Ancak isterlerse farklı
Evet yabancı kullanıcıları Türkçe sözlük verilerini yükemek zorunda bırakmak
istememiştim ki zaten depoda (contrib) bir tane sözlük veritabanı paketi var.
O paketi de elle biraraya getirip paketlemiştim.
> bir dil paketi kurup kullanamıyorlar mı? Bilmediğim için sordum.
Evet yeni bir veritabanı içeren paket yapılırsa o paketi kurduklarında
kullanabilirler.
Aslında bağımlılık yazmak konusunda bir küçük sorunumuz daha var, stardict-
esential-turkish paketi contrib deposunda, qstardict ise 2008 deposunda.
Stardict-essential-turkish paketi doğal olarak contrib deposundaki stardict
sözlüğü ile çalışmak üzere ayarlanmış bir paket.
Evet biraz karışık oldu yazdıklarım ama bu sorun paketleri (stardict ve
essential-turkish) 2008 deposuna taşıyarak çözülebilir sanırım.
İyi çalışmalar...
--
Serdar Soytetir