[Gelistirici] 2008-test ACK/NACK

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
5 Ara 2008 Cum 17:02:41 EET

Cuma 05 Aralık 2008 günü (saat 15:18:26) Serbulent UNSAL şunları yazmıştı:
Merhaba,

> Aşağıdaki paketler test sürecinden geçmiştir. Sorun gözlenen paketler
>
> apollon ile ilgili 5785 ve 6394 kayıtlarındaki sorunlar devam ediyor.
>
> gecko-mediaplayer ve gnome-mplayer bazı multimedya dosyalarında ses
> problemi var. Detaylar için 8588 numaralı hataya bakılabilir. Bence depoya
> girmesini engelleyecek bir durum değil.
>
> qstardict uygulaması çalışıyor ancak paketin içinden sözlük çıkmadığı için
> yapılan sözcük aramaları sonuçsuz kalıyor. Bu paket düzeltilene kadar
> bekletilebilir biraz.
Bu uygulamanın özgün hali böyle, depoya girdiği günden beri bu şekilde
yaşıyor. Depoya girmesini engelleyecek (paketlenme şeklinde) başka bir sorun
mu var?
Depodaki stardict-essential-turkish paketini kurduğunuzda uygulama herhangi
bir yapılandırma gerektirmeden sözlükleri bulup kullanmaya başlıyor.

> Tabi bütün bunlar için son karar sürüm yöneticisinin.
Evet, karar sürüm yöneticisinin. Ben de kararını merak ediyorum :)

--
Serdar Soytetir