[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
5 Ara 2008 Cum 16:05:38 EET

5 Aralık 2008 Cuma 15:57:33 tarihinde Gürer Özen şunları yazmıştı:
> İş gücü işlere yetişmiyorsa, ve kısa vadede bir çözüm yoksa; eldeki işleri
> bir öncelik sırasına koymak, faydası az işleri durdurup, iş gücünü ana
> problemleri çözmeye ayırmak zamanı gelmiş demektir.
>
> Overloaded ve dağınık çalışma orta/uzun vadede sorunun daha da büyümesine
> yol açacak çünkü.

Öneri için teşekkürler...

Şu anda da yapmakta olduğumuz, ya da yapmaya çalıştığımız tam olarak bu. Tabii
bunu ne kadar başardığımız sorgulanabilir. Benim gördüğüm biraz overload'a
kaydığımız, hatta kimi arkadaşlar için biraz fazlaca overload'a kaydığımız
yönünde.

Kritik ürün, süreç ve projeler açısından bakınca durum kaygı verici boyutta
değil, müsterih olabilirsiniz. Ufak bir saptama: Pardus 2008 tam da bu bahsi
geçen koşullar içerisinde geliştirildi ve yayımlandı. Tabii bir şapkadan
ancak bir tavşan çıkabileceğini de biliyoruz :-P

ET