[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
5 Ara 2008 Cum 13:53:09 EET

Recep KIRMIZI wrote On 05-12-2008 12:52:

> Evet ben böyle düşünüyorum. Ve bunu ne yazıkki bizzat tecrübe etmiş biriyim.
>
> Bkz. milky ikon teması tartışmasında yediğimiz tokatlar.

Arkadaşlar burası geliştirici listesi. Herkesin birbirini eleştirme
hakkı var. Tartışmada destek de olunur, dayak da atılır, tokat da yenir.
Ama buna karşılık küsüp gitmek kesinlikle çözüm değildir.

Diğer projelerin tartışma listelerinde çıkan "flame"'ler açık kaynak
dünyasına geyik oluyor, adam kernel commit log'unda, hataya yol açan
geliştirici için ağzına geleni söylüyor, ama kimse de çekip gidip,
tartışmalara katılmamayı, katkı vermemeyi seçmiyor.

Bırakın alınganlığı, tokatı, dayağı, ve fikirlerinizi belirtin.

Bu tartışmanın konusu olmadığı için daha fazla da bunun üzerine
tartışmayalım, depo ile ilgili konu devam etsin.

--
Ozan Çağlayan