[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
3 Ara 2008 Çar 11:22:12 EET

On Tuesday 02 December 2008 14:03:09 Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Tue, 2 Dec 2008 12:28:31 +0200, "Furkan Duman" <coderlord at gmail.com> :
>
> Seni kiracagima kafami arsiv fareligi yaparim :). Icinde sadece "test"
> kelimesi gecenleri taradim yazdiklarimdan, baska aradan kacanlar olmus
> olabilir.
>
> 22 Ekim'de yazdigim e-postada [1] iki farkli oneri yer aliyor. 8
> Ekim'de yazdigim bir e-postada [2] baska bir oneri var. 5 Ekim'de
> yazdigim e-postada [3] bir seri daha. 20 Mart'tan bir bukle [4]. 14
> Mart'in ne eksigi var, hem de tip bayrami [5]. 4 Mart'ta bisiler daha
> [...]

Yukarıdaki thread e yazmıştım, burada da terar edeyim. 22 Ekim thread için
Ekin yazdığı ve işlerin neden şu anki süreçler ile yürütüldüğünü anlatan ve
herhangi bir cevap gelmemiş olan detaylı bir açıklaması var [1] .

Konuyu değerlendirirken bunları da unutmayalım.

[1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-October/013908.html

--
İyi Çalışmalar,

Serbülent