[Gelistirici] kararli depoya paket gecis sureci

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
2 Ara 2008 Sal 15:34:51 EET

2 Aralık 2008 Salı 14:03:09 tarihinde Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Tue, 2 Dec 2008 12:28:31 +0200, "Furkan Duman" <coderlord at gmail.com> :
>
> Seni kiracagima kafami arsiv fareligi yaparim :). Icinde sadece "test"
> kelimesi gecenleri taradim yazdiklarimdan, baska aradan kacanlar olmus
> olabilir.

Bu güzel derlemenin ardından sözü geçen önerileri, yenilerini ve gerekirse
daha eskilerini gözden geçirerek hem camianın, hem de "ekip"in (yani UEKAE
çalışanları) makul bulacağı, uygulanabilir ve takip edilebilir bir süreç
oluşturmak ve *belgelemek* farz oldu. Başta mevcut ve gelecek sürüm
yöneticileri, depo sorumlusu ve tüm geliştiricilerden katkılarını rica
ediyorum. Bu tartışma bir ortak karara varana kadar açık kalsın lütfen...

ET