[Gelistirici] 2008-test ACK/NACK

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
2 Ara 2008 Sal 14:22:50 EET

On Tuesday 02 December 2008 12:28:31 Furkan Duman wrote:

> Doruk affedersin dikkatimden kaçmış bu e-postaların. :(
>
> Acaba ayrı bir başlık açarak bu önerilerini yazsan nasıl olur? Belki
> diğer arkadaşların da dikkatinden kaçmıştır.
>
> Görüşmek üzere.

Test süreçlerine ilişkin kısmı [1] thread altında tartışmıştık. Burada da Ekin
söylenenleri [2] analiz etmiş neden şu anki şüreçler ile bu işi yapmak
zorunda kaldığımızı açıklamıştı. Ekin'in söylediklerine o gün için herhangi
bir itiraz veya yeni öneri gelmemişti.

[1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-October/013899.html

[2] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-October/013908.html

Ps: Hatta sende birşeyler yazmışsın [3] :)

[3] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-October/013907.html

--
İyi Çalışmalar,

Serbülent