[Gelistirici] [Uludag-commits] r20757 - branches/net-link-2.0/examples

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
2 Ara 2008 Sal 09:24:40 EET

02 Ara 2008 Sal tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
> Hangi profilin "up" olduğunu bulmak için heryerde for döngüsü kurmak,
> bütün connectionları gezip hangisinin "up" olduğuna bakmak ne kadar
> mantıklı ?
>
> Hadi onu geçtim bu işi yapan kodu her yerde tekrar tekrar yazmak ?
>
> Bu işi yapan bir metod eklesen net-link altına ?

for profileName in link.Network.Link[package].connections():
    profileInfo = link.Network.Link[package].connectionInfo(profileName)
    state = profileInfo.get("state", "down")

Yukarıdaki gibi bulunabiliyoruz hangi profilin "up" olduğunu. Bunu tek
satıra indirmek için API'ye bir metod eklemek mantıklı gelmiyor.