[Gelistirici] [Uludag-commits] r19822 - in trunk/staj-projeleri/paketler/fethican: . cherrypy cherrypy/files configobj decoratortools kid nose paste pastedeploy pastescript pyprotocols ruledispatch turbocheetah turbogears turbojson turbokid

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
29 Ağu 2008 Cum 01:04:06 EEST

Fethican Coskuner wrote On 28-08-2008 14:52:

> 2008/8/28 Serdar DALGIÇ <serdar at cclub.metu.edu.tr
> <mailto:serdar at cclub.metu.edu.tr>>
>
>     Ertuğrul Erata wrote On 28-08-2008 13:15:
>     > pyprotocols contrib-devel depoda mevcut
>     >
>     >
>     cherrypy de ana depoda var, hatta bu hafta içinde paketle ilgili bazı
>     ilginçlikler üzerine stable'da bir thread döndü
>
>     http://liste.pardus.org.tr/stable/2008-August/004021.html
>
>     setup_py.patch'i ve actions.py'deki değişiklikleri istersen/gerekli
>     olduğunu düşünüyorsan depoya ekleyebilirsin. ama depodaki sürüm 3.1.0,
> [...]
2.3 mü 2.3 ve üzeri mi? programın kullanılmasını etkileyecek
değişiklikler mi yapılmış bu süreçte? aynı programın iki ayrı sürümü
olmasını gerektirecek derecede değişiklikler mi yani? bu durumdan
eminseniz sorun yok, bir paket daha gerekiyorsa yapılabilir, ama 3.1.0
ile denemediyseniz denemenizi öneririm, 3.1.0da işinizi gören özellikler
kaldırılmamış olabilir.

iyi çalışmalar

-serdar