[Gelistirici] devel/programming/languages/java/bc-crypto-java

İsmail Dönmez ismail at pardus.org.tr
28 Ağu 2008 Per 16:10:51 EEST

Merhaba,

2008/8/28 Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>:
> Merhaba;

> Önceden mail ile haber vermek konusunda haklısınız, ama devel deposunda
> olup sahipleri tarafından 2008 deposuna alınmamış paketler başka
> paketlerin bağımlılıkları olduğu için mecburen çekirdek ekip tarafından
> depoya - bakımı yapılıp - alınmak zorunda kalınıyor, paket sahibinin
> kendisinin yapmasını tercih etsek de..

Değiştirdiği paketi tam olarak anlamayan birinin ne gibi problemlere
sebep olduğunu Debian OpenSSL fiyaskosunda çok iyi bir şekilde gördük
bence. O açıdan sebep her ne olursa olsun paketi tam olarak anlamadan
ona müdahele etmek doğru bir davranış değil.

Benim 0.2€.

İyi Çalışmalar,
ismail

--
Programmer Excuse #16: Its a Microsoft bug.