[Gelistirici] Fwd: [paketler-commits] r51940 - 2008/programming/libs/lxml

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
28 Ağu 2008 Per 13:17:35 EEST

Merhaba AUTHOR, DATE tarihinde şunları yazmıştınız : Eren Türkay

> Tabi bu yazdığını göze alarak "ok kaldırıyorum" demiştim, yarın (depolar
> sync
> olduktan sonra) ikili paketi sileceğim farm üzerinden :-)

Yarın _test_ deposuna girecek ama paket, ben _kararlı_ depoya girince
silelim demek istemiştim :-)

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i
miserable because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]