[Gelistirici] pisi güncelleme aksiyonları

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
27 Ağu 2008 Çar 12:15:31 EEST

Wednesday 27 August 2008 Tarihinde 12:08:55 yazmıştı:

> revDepUpdates: ABI kırdım, ters-bağımlılıklarımın güncellenmesi gerekiyor
> systemRestart: çalışmam için sistemin yeniden başlatılması lazım
> serviceRestart: sunduğum servisin yeniden başlatılması lazım

Bunlar kullanıldığında kimin ne yapacağını da açık ve kesin olarak specify
edelim de sonradan problem olmasın.

Mesela revDepUpdates olduğunda, Pisi tüm bağımlı paketleri depodaki son sürüme
yükseltecek.

serviceRestart ta gene Pisi, kurulumdan sonra servisi restart edecek.

Peki systemRestart? Burada Pisinin sadece bu paket restart istiyor demesi
lazım. Yoksa otomatik güncellemeyle birlikte ani bi restart çok tatsız olur.
Burada restart'ı kullanıcıya bildirme işi gui'ye kalıyor.