[Gelistirici] pydev bagimliligi eclipse-pde-binary

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
25 Ağu 2008 Pzt 16:59:42 EEST

Merhabalar,

programming/environments/eclipse/ altında pydev'i güncellerken gözüme
runtime dep olarak

            <!--Dependency
versionFrom="3.3">eclipse-pde-binary</Dependency-->

yazıldığı çarptı. şekil 1-A'daki gibi comment out durumunda programı
kurup kullanabiliyorum (sistemimdeki zaten kurulu olan
eclipse-pde-binary'i de kaldırıp denedim.)

ayrıca kendi sitesinde de
http://pydev.sourceforge.net/download.html
Current release: *1.3.20*.

        Requirements:

# Eclipse 3.3 <http://www.eclipse.org/> (python requires only the platform
release, and jython also requires JDT)
# Python <http://www.python.org> 2.3.x or 2.4.x
# Java <http://www.javasoft.com> 1.4 or higher

denmekte..

durum böyle olunca dep'ten sileyim dedim ama sazanlamadan önce bir
listeye sormakta yarar var diye düşündüm. bu paketle ilgilenmiş
arkadaşlar, herhangi bir nedeni var mı pde-binary'nin dep yazılmasının,
yoksa silmem caiz midir?

şimdiden teşekkürler.

iyi çalışmalar

-serdar