[Gelistirici] [Stable] [merge][2007] applications/editors/vim

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
24 Ağu 2008 Paz 17:51:54 EEST

Merhaba;

Sunday 24 August 2008 tarihinde, İnanç Yıldırgan şunları yazmıştı:

> Tam yazıyordum ki commit geldi. Devel deposundaki vim paketini aynı şekilde
> 2007 ye merge edebiliriz. Denedim sorun çıkmadı.

Bu security-fix kararlı depoya hemen girecek. develdeki paketin test deposunda
zaman geçirmeden kararlı depoya girmesini tercih etmiyorum açıkçası, oldukça
büyük bir güncelleme test etmeden almak için.

2008'de sürüm güncellemesi zaten ACK aldığı için o sürümü merge ettim, yoksa
sec.fix'i kararlı depodaki sürüme uygulayacaktım.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]