[Gelistirici] Monodevelop

F. Tuğrul GÜRKAYNAK ftugrul at gmail.com
23 Ağu 2008 Cmt 14:03:43 EEST

Selamlar,

monodevelop'u Pardus'ta çalıştırmayı başardım. Henüz review sürecine hazır
olmadığını düşündüğümden dolayı; paket, bütün minimum bağımlılıkları ile
birlikte benim playground'umda yer alıyor.

Bağımlılıklarının bazı bağımlılıklarını paketlemedim, zira böyle de
monodevelop'un çalışmasına etkide bulunmuyor. (Örn: monodoc gui için
mono-tools)
Monodoc'un bağımlılıklarından gtksourceview2-sharp'ı (
http://ftp.novell.com/pub/mono/sources/gtksourceview2-sharp/), yeterli
döküman bulamadığım için  paketlemedim, şimdilik paketteki monodevelop'un
GtkSourceView2-sharp desteği yok.

Yüklemek için sırasıyla şu paketler gerekli:

mono (devel)
gtk-sharp (playground/ftugrul/monodevelop)
gnome-desktop (
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/review/desktop/gnome/base/gnome-desktop/
)
gnome-menus (
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/review/desktop/gnome/base/gnome-menus/
)
fortune-mod (
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/review/desktop/gnome/base/fortune-mod/
)
gnome-panel (
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/review/desktop/gnome/base/gnome-panel/
)
gnome-sharp (playground/ftugrul/monodevelop)
gtksourceview1 (playground/ftugrul/monodevelop)
gtksourceview-sharp (playground/ftugrul/monodevelop)
monodoc (playground/ftugrul/monodevelop)
gecko-sharp (playground/ftugrul/monodevelop)
mono-addins (playground/ftugrul/monodevelop)
monodevelop (playground/ftugrul/monodevelop)

Lütfen deneyip her türlü fikrinizi belirtin, ayrıca MonoDevelop ve/veya
bağımlılıklarını üstlenmek isterseniz alabilirsiniz.

Ayrıca ikili paketleri şuradan bulabilirsiniz:
http://cekirdek.pardus.org.tr/~tugrul/files/monodevelop

İyi Çalışmalar
Fahri Tuğrul GÜRKAYNAK