[Gelistirici] 2007 Deposunun Durumu

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
21 Ağu 2008 Per 18:24:45 EEST

Selamlar;

21 Ağu 2008 Per tarihinde, Serdar DALGIÇ şunları yazmıştı:
> Aslında bu konuda herhangi bir karar alınmadıysa, alınsa iyi olur, varsa
> da burdan paylaşırsanız 2007'ye yönelik paket hazırlama/düzenleme
> çalışmasında olanlara açıklayıcı olur.
>
> 2008'e geçiş olsa da 2007'yi de kullanan bir yığın kullanıcı var gibi
> gözüküyor listelerden, forumlardan gözüktüğü kadarıyla (sadece kişisel
> çıkarım. istatistiki bilgi veremiycem :) )
>
> Stable'dan görebildiğimiz kadarıyla da 2008'in çıkışından sonra
> ,dışarıdan katkıcılar 2007 için paketler göndermeye devam etmelerine
> rağmen, tübitak ekibi sec. fix dışında pek paket güncellemesi, eklemesi
> [...]

2007 halen yaşıyor, siz öldürmeye niyet etmedikçe de benim öldürmeye niyetim yok :)

Security fixleri dışında 2007 için merge görmedim ben veya kaçırmış olabilirim, birazdan listenin üzerinden tekrar geçip böyle paketler varsa merge edeceğim.

Bunun dışında bir süre sonra sadece sec-only moda geçip ondan daha sonraki bir zamanda da 2007'nin ölümünü ilan edebiliriz ama bunu yapmak için 2007'den 2008'e geçişi sağlayacak bir mekanizmanın doğru düzgün çalışıyor olması gerekiyor ki insanlara "şimdi o bitti, bak bu yeni CD, bunu kur, alış. Sonra bir süre sonra bu da bitecek ama yenisi çıkacak" tadında acayip şeyler anlatmak zorunda kalmayalım

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/