[Gelistirici] Tkinter modülü

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
21 Ağu 2008 Per 14:01:42 EEST

> PartOf ile programming.libs'e alıyorum. Gerekli çalışma bağımlılıklarını
> yazacağım.

Keşke bu kadar kolay olsaydı - bunu yapsanız da system.base'in derlenme
zamanında dışarıya (tcltk) bağımlılığını kaldırmış olmuyorsunuz -
python-tk ikili paketi python kaynak paketinden çıkıyor, python kaynak
paketi system.base'de, tcltk ise değil. Kuralı şöyle ifade edeyim: sadece
system.base ve system.devel kurulu bir sistemde system.base
derleyebilmelisiniz - bootstrap edebilmelisiniz.

Ayrıca bu kadar temel paketlere böyle bir müdahaleden önce en azından bir
fikir birliği oluşmasını beklemeniz doğru olur - paket sizin değil,
bileşen sorumlusu değilsiniz, konu hakkında süren bir tartışma var, "ben
böyle yapıyorum" diyerek commit ediyorsunuz.

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i
miserable because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]