[Gelistirici] [RFC] COMAR Değişiklikleri

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
20 Ağu 2008 Çar 15:47:14 EEST

19 Ağu 2008 Sal tarihinde, Mehmet Ali Akmanalp şunları yazmıştı:
> Action'larin decoratorlarla belirtilmesi mukemmel olmus. Hem daha temiz,
> hem de benim gibi dalginlar icin hata yapmak cok daha zor. Ayrica
> eskiden soyle bir tutarsizlik vardi: metod cagrilirken policykit
> action'inin isminin de elle verilmesi gerekiyordu, fakat comar bu ismi
> zaten model.xml'den bulabilirdi; sanirim bundan da otomatikman kurtulmus
> olunacak, dogru mu?

Uygulama ilk çalıştığında, çağrıların kullandığı action_id'ler COMAR'dan
istenebilir aslında, bunun için bir metod ekleyebilirim, güzel de olur.
COMAR modeli/betiği değiştiğinde uygulamayı değiştirme gereği de ortadan
kalkar.

> Bir de, hav'la script register ederken once model parcacigini elle
> ekleyip / duzeltip sonra ismini vererek register etmek yerine ona icinde
> bir <interface> olan bir xml dosyasi versek, onu da model parcalarinin
> oldugu dosyaya kendi atsa / overwrite etse nasil olur?

Eheh bi süre bunu kullan:

# cp model.xml /etc/comar && killall comar && hav register app Model
script.py