[Gelistirici] Kablosuz ağ kartı yanlış isimlendiriliyor.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
20 Ağu 2008 Çar 00:03:39 EEST

2008/8/19 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>:
>  mmm anlamadım, kablosuz hep eth0 mı alıyor ? Hep aynı alıyorsa sorun
> değil gibi sanki, bizim konuştuğumuz ethX de X lerde değişiyordu diye
> hatırlıyorum

Hayır hep eth0 almıyor. Durum şöyle tekrar edilebilir sanırım sizde
de. Ethernet'e kablo takılı değil. Açılışta kablosuz'u kill switch'den
kapalı olarak başlattığımda, kablosuz arayüz hiç bağlantı bulamayıp,
eth1'i alıyor. Kablolu eth0'ı.

Eğer açılışta kill switch ile açtıysam ve kablosuz ağımı bularak
bağlandıysa, eth0'ı alıyor. Kablolu eth1 i.

>  her seferinde ethX in X i değişiyorsa kötü tabi, de ben mi bir şey
> yapmıştım hatırlayamadım :(

Zamanında sen ilgilenmiştin diye hatırladım. Kusura bakma. Aklımda
öyle kalmış. :)

--
Furkan Duman