[Gelistirici] [Pardus-Test-Takımı]Çalışan CD Sürüm Öncesi Testi - ACİL

selim ok selimok at gmail.com
18 Ağu 2008 Pzt 21:53:04 EEST

18 Ağustos 2008 Pazartesi 20:32 tarihinde Serbulent UNSAL <
serbulent at pardus.org.tr> yazdı:

> Merhabalar Herkese,
>
> Çok kısa bir süre içinde Pardus 2008 Çalışan CD yi yayınlayacağız. Ancak CD
> nin çıkıştan önce sizler tarafından mümkün olduğunca fazla makina da test
> edilmesine ihtiyacımız var [1].
>
> Test için süre kısıtı yarın Akşam 16.00 ya kadar ve zaman bizim için
> kritik.

Merhabalar,
Sorumun yeri test listesi olmadigi icin gelistirici listesine yaziyorum.
Calisan CD gibi onemli bir unsuru bu kadar kisa sürede test edip, duyurmanin
geregi nedir? Bir yerlerde bilmedigim bir duyuru mu yapildi Calisan CD x
tarihinde cikacak diye? Zaman neden kritik?

Zaten yeterince gec kalindi. ISO cikardigimiza ve hata varsa bunu yamamak
gibi bir sansimiz olmadigina gore, bu kadar acele edilmese de iyice test
edildikten sonra bu ISO'yu yayinlasak daha iyi olmaz mi?

Iyi calismalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/