[Gelistirici] kernel, versiyon 2.6.25.15, sürüm 107, inşa 44

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
18 Ağu 2008 Pzt 20:40:13 EEST

Merhaba;

Monday 18 August 2008 tarihinde, Murat Şenel şunları yazmıştı:
> Monday 18 August 2008 Tarihinde 19:33:50 yazmıştı:

> Evet ondanmış, saol :)
Hal ve PolicyKit'in yeni sürümleri girdi test deposuna, gece yarısı sync
olacak - o iki paket ile de durumu test edebilir misiniz ?
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]