[Gelistirici] [Contrib-commits] r8125 - devel/applications/network/fatrat

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
13 Ağu 2008 Çar 14:55:35 EEST

Merhaba;

Wednesday 13 August 2008 tarihinde, Ekrem SEREN şunları yazmıştı:
> 13 Ağustos 2008 Çarşamba 13:45 tarihinde Doruk Fisek

> Yanlış yazmışım ilk paketi yaparken. Öyle girmiş depoya. Şimdi
> değiştirmek doğru olmaz gibi geldi. O yüzden aynı bıraktım sürümü.
>
> Nasıl yapmalı böyle bir durumda?

Değiştirebiliriz aslında, sürüm arttırılınca zaten güncelleniyor paket.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]