[Gelistirici] test süreçleri

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
13 Ağu 2008 Çar 00:19:07 EEST

13 Ağustos 2008 Çarşamba 00:13:35 tarihinde Faik Uygur şunları yazmıştı:
> Tuesday 12 August 2008 Tarihinde 22:53:54 yazmıştı:
>
> Bu hatayı ya bugzilla'da ya da kullanici listesinde görmüştüm. Alla alla bu
> kernel yapılandırması ne olaki diye baktığımda her zaman çalışan grub
> kernel entrysi yazma şeysi olduğunu gördüm. Burada çekirdek versiyonu ile
> değişen bir şey olmamalı aslında. Bana elle oynanmış bir grub.conf üstünde
> çalışan bu kodun hata vermesi gibi geldi. Bahadır da belki bir fikir
> yürütebilir.

Başka bir mecrada başlayan haberleşmenin teknik kısmını burada devam
ettirebiliriz sanırsam...

Bu tip durumlarda kullanılmak üzere bir magical-grub.conf-validator gibi
birşey var mıdır? Çalışmayacak bir grub.conf'un yazılmasını nasıl
engelleyebiliriz. Ya da elle içine edilmiş bir grub.conf'u nasıl
düzeltebiliriz (ya da düzeltmeli miyiz)?

ET