[Gelistirici] [paketler-commits] r49906 - devel/programming/languages/php/php

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
12 Ağu 2008 Sal 15:07:13 EEST

On 12 Aug 2008 Tue 14:58:33 Ekin Meroğlu wrote:
> Eren, bunu ne yapalım, güvenlik güncellemesi nedeniyle php girdi depoya,
> hala bahsettiğin soruna sahip - FastCGI'de test etme olasılığımız var mı/
> gerekli mi ?

Test etmemiz gerekli değil, PHP paketi 2 kere derleniyor ve sadece "apache"
ve "fastcgi" libleri oluşturulurken parametreleri değişiyor. FastCGI
derlenirken (1. aşama) --with-mcrypt eklenmemiş, neden hâlâ bu kadar basit
bir şeyin eklenmediğini anlamadım, paket ile ilgilenenin eklemesini
beklemiştim ancak unutmuş sanırım.. Az önce gerekli satırı ekleyip commit
ettim. History arttırmama gerek var mı?

                          --enable-force-cgi-redirect \
+                         --with-mcrypt=/usr/bin/mcrypt \
                          %s" % extensions())