[Gelistirici] Vim Paketi Hakkında

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
6 Ağu 2008 Çar 12:16:36 EEST

Selamlar;

28 Tem 2008 Pts tarihinde, İnanç Yıldırgan şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> vim paketinin sorumluluğunu üzerime almak istiyorum. Paket sahibi olarak
> Bahadır görünüyordu. Onla yaptığım konuşmada paketin üzerinde görünmesine
> rağmen senin tarafından maintain edildiğini söyledi. Bende gelip sana sorayım
> istedim. Bir sakıncası yoksa paketi üzerime alabilir miyim?

Lütfen bu tip e-postaları __sadece__ bana gönderme alışkanlığınızdan vazgeçin ve gelistirici listesini de CC'ye ekleyin. Hem ben cevap vermezsem biri insiyatifi alsın veya ben bana geleni kaçırırsam listedekini göreyim. SPAM klasöründen bu tür e-postalar ayıklayıp cevap vermem gereken zamandan 15 gün sonra görmek hoşuma giden bir yol değil.

Ve evet paketi alabilirsin...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/