[Gelistirici] teamspeak kullanıcısu ve grubu

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
4 Ağu 2008 Pzt 10:12:05 EEST

Merhaba;

Monday 04 August 2008 tarihinde, Murat Şenel şunları yazmıştı:
> 31 Temmuz 2008 Perşembe 16:59 tarihinde Murat Şenel

Bence contrib için baselayout paketi olması iyi fikir, ama paketin şu anki
hali yetersiz - paket güncellendiğinde sorun çıkmaması için kullanıcı ve
grupları kaldırıp tekrar ekliyoruz devel'deki pakette [1] ..

[1]
http://svn.pardus.org.tr/viewcvs/devel/system/base/baselayout/comar/package.py?revision=49076&root=pardus&view=markup
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]